L’AFA som una associació de famílies destinada a la millora de l’organització, gestió i suport tant de l’escola com de les famílies.
Els nostres principals objectius com AFA són:
- Promoure la implicació activa de totes les famílies en l’educació dels infants i en les iniciatives de l’escola.
- Aconseguir una única unitat d’acció, de manera que famílies i escola treballin en lamateixa direcció i es reforcin mútuament.
- Vetllar pel correcte funcionament de l’escola, incloent-hi també el menjador i lesactivitats extraescolars.
- Assistir a les famílies en tot allò que concerneixi als alumnes i facilitar el diàleg amb el centre educatiu.
La nova junta la formem:
– Presidenta: Marta Laborda , mare de 4t
– Vicepresidenta: Yaiza, mare de 4t i de 2n
– Secretari: David, pare de I4 i 2n
– Tresorer: Alan, pare de 2n.
Vocals:
· Isabel (comunicació)
· Mireia (extraescolars)
· Carme (menjador)
· Jose(activitats)
· Coral (diversitat i inclusió)
· Esther (verda)
· Sara (obres i projectes).
· Lorena (Quimet)
