Qui som?

L’AFA som una associació de famílies destinada a la millora de l’organització, gestió i suport tant de l’escola com de les famílies.

Els nostres principals objectius com AFA són:

  • Promoure la implicació activa de totes les famílies en l’educació dels infants i en les iniciatives de l’escola.
  • Aconseguir una única unitat d’acció, de manera que famílies i escola treballin en lamateixa direcció i es reforcin mútuament.
  • Vetllar pel correcte funcionament de l’escola, incloent-hi també el menjador i lesactivitats extraescolars.
  • Assistir a les famílies en tot allò que concerneixi als alumnes i facilitar el diàleg amb el centre educatiu.

La nova junta la formem:

– Presidenta: Marta Laborda , mare de 4t

– Vicepresidenta: Yaiza, mare de 4t i de 2n

– Secretari: David, pare de I4 i 2n

– Tresorer: Alan, pare de 2n.

Vocals:

· Isabel (comunicació)

· Mireia (extraescolars)

· Carme (menjador)

· Jose(activitats)

· Coral (diversitat i inclusió)

· Esther (verda)

· Sara (obres i projectes).

· Lorena (Quimet)